Свържете се с нашите оторизирани сервизи или пишете на info@landi-bg.com

Запази час
Запази час

Свържете се с нашите оторизирани сервизи или пишете на info@landi-bg.com

LANDIRENZO EVO L

LANDIRENZO OMEGAS OBD 4.0

Бюджетен газов инжекцион за 3-4 цилиндрови автомобили

LANDIRENZO EVO L е подходящ за три и четири цилиндрови автомобили с многоточково впръскване, за работа на пропан- бутан. Тя е бюджетният вариант от гамата EVO, която е най- продаваният продукт на марката в цял свят.


Компактните и олекотени компоненти са проектирани така, че да улесняват монтажа на газовият инжекцион, дори и на най- трудно достъпните места. Това ги прави изключително подходящи за автомобили с малък двигателен отсег. Такива са и дюзите, с който се предлага този модел. Изпарителя е едностепенен, с вграден електромагнитен клапан, който осигурявa оптимално захранване с гориво на атмосферни и турбо двигатели до 120 kw. Компютърът, с който се предлага EVO L е 32-пинов. Може да се монтира на превозни средства с 2-до 4- тири цилиндрови двигатели, отговарящи на стандарти за емисии Евро 3 и 4


Бюджетен газов инжекцион за 3-4 цилиндрови автомобили

LANDIRENZO EVO L е подходящ за три и четири цилиндрови автомобили с многоточково впръскване, за работа на пропан- бутан. Тя е бюджетният вариант от гамата EVO, която е най- продаваният продукт на марката в цял свят.


Компактните и олекотени компоненти са проектирани така, че да улесняват монтажа на газовият инжекцион, дори и на най- трудно достъпните места. Това ги прави изключително подходящи за автомобили с малък двигателен отсег. Такива са и дюзите, с който се предлага този модел. Изпарителя е едностепенен, с вграден електромагнитен клапан, който осигурявa оптимално захранване с гориво на атмосферни и турбо двигатели до 120 kw. Компютърът, с който се предлага EVO L е 32-пинов. Може да се монтира на превозни средства с 2-до 4- тири цилиндрови двигатели, отговарящи на стандарти за емисии Евро 3 и 4


Основни компоненти:

Компютър

Прочети повече

Електронен блок за управление, основен компонент от газов инжекцион EVO L 3 – 4 цил.


EVO L е компактен елетронен блок за управление, идеален за монтаж в малки пространства и с много добро съотношение качество / цена. EVO L използва 32-пинова букса и използва малък брой връзки за четене на сигнали от сензори. EVO L е предназначен за 3-4 цилиндрови многоточкови двигатели.


Как работи газовият компютър?


В зависимост от времето за впръскване на горивото, температурата и налягането, изчислява количеството газ, което трябва да постъпи в газообразно състояние в смукателния колектор за възпроизвеждане на работата на двигателя. Дава възможност както за автоматична калибрировка, така и за ръчна настройката на горивната карта. EVO L има изходна букса от ново поколение с висока степен на защита IP (6K9K) срещу проникване на вода. За още оп- голяма сигурност и кабелажът е подложен на същата степан на защита.


Технически спецификации:


Клас: IP IP64

Напрежение: 10-16 Vdc

Работна температура: -40 ° C ÷ 105 ° C

Изходна букса на компютъра: 32 ПИН

Размер: 105,7x144x35 мм

Дюзи

Прочети повече

Газова инжекторна рейка EVO, подходяща за автомобили от 3 до 8 цилиндъра


Инженерната рейка EVO съчетава техническите характеристики на високопроизводителна инжекторна рейка с изключителна устойчивост. Инжекторите са с един размер, различният дебит се определя от дюзите, които се поставят като накрайник на рейката. Има шест различни вида, които са подходящи за различна мощност. За по- лесното им разпознаване те са в различни цветове: червено, жълто, зелено, бяло и сиво.


Поддръжка и издръжливост:


Смяна на филтър газова газа на всеки 20 000 км пробег.

Профилактика на инжекторната рейка (ремонт на дюзи) на всеки 60 000 км пробег

Инжекторната рейка подлежи на подмяна на отделни компоненти

Издръжливост до 300 милиона цикъла.

(За да сте сигурни в изправната работа на автомобила на газ и правилно извършената поддръжка доверете се на оторизиран сервиз на LANDIRENZO)


Технически спецификации:


Подходящи са за четири цилиндрови автомобили за работа на пропан-бутан и метан

Работно налягане 0,5 ÷ 4,5 bar

Тествани на максимално налягане: 10 bar C

Напрежение 1,96 ohm

Минимално и максимално работно напрежение 4,5/13,5 V

Време на отваряне 2,45 ms

Време на затваряне 1,9 ms


Работна температура -20° C / +120° C



Редуктор

Прочети повече

Едностепенен изпарител LI02


LI-02 е едностепенен редуктор на налягане с предпазен клапан. Пренесен е от предишната продуктова гама на LANDIRENZO, с доказано качество и издръжливост в натоварване. Всеки редуктор е предварително изпитан в специални условия.

Газовият вентил с вграден филтър може да се монтира както като отделен елемрнт от изпарителя, така и директното върху него за по- компактен монтаж. Препоръчва се за двигатели с многоточково впръскване, атмосферни и турбо с мощност до 110 kw.


Поддръжка:


Проверка и регулиране на налягането на изпарителя на всеки 20 000 км

Проверка на връзки на всеки 20 000 км

Подмяна на газов филтър на всеки 20 000 км

Ревизия на изпарителя (подмяна на мембрани и уплътнения) на всеки 80 000 км

(За да сте сигурни в изправната работа на автомобила на газ и правилно извършената поддръжка доверете се на оторизиран сервиз на LANDIRENZO)


Технически спецификации:


Едностепенен мембранен изпарител, подходящ за мощност до 110 kw

Размер: 183x166x90 мм

Тегло: 0,85 кг

Работен номинален дебит: 23 kg / h

Работна температура: -20 ÷ 120 ° C

Относително калибрационното налягане на предпазния клапан: 4 бара

Относително работно налягане : 0,95 бара

Електрическата бобина EV: 12 V – 11 W

Захранващо напрежение: 12 V (8 ÷ 16 V)

Извод за входящ газ: Ø 6 мм

Маркуч за газ с диаметър” 14 mm

Маркуч за вода: Ø 15 мм

Маркуч за вакуум: Ø 5 мм

Копче

Прочети повече

КОПЧЕ/ КЛЮЧ- ПРЕВКЛЮЧВАТЕЛ


Копчето е бутон, част от електричестата системата на газовият инжекцион. То е многофункционален елемент и служи за:

Ориентировъчно обозначение на количеството гориво в газовата бутилка. На бутона има 5 светодиода, които индикират – резерва в червено и още четири зелени светодиода, които показват приблизително количетво гориво.

Ръчно превключване от газ на бензин и обратното, при желание от страна на водача

Чрез задържане при стартиране на двигателя може, да запалите директно на газ. Това е т.нар. аварийно палене и е ограничено до няколко пъти, след което е необходимо да посетите сервиз, за да рестартира броя на паленията.

Зумер, който сигнализира при следните условия: преминете обратно към бензина поради изчерпване на газта в бутилката, превключване при активиране на самодиагностиката. (Ако сте заредили и сте сигурни, че има наличие на газ в бутилката и зумера продължава да сигнализира, то е необходимо да посетите оторизиран сервиз, за да направи проверка.)

Нивомер

Прочети повече

Нивомер 67R- 01 със сензор за показание на ниво газ в бутилката


Нивомера е механично устройство, необходимо за правилното съхраняване на пропан- бутана вътре в резервоара (газовата бутилка)

В съответствие с европейските правила ECE 67R-01, LANDIRENZO нивомерите са оборудвани с предпазен клапан, температурен предпазен клапан, клапан за обратния поток, възвратен вентил и спирателен електромагнитен клапан. Нивомерите са изключително точни при автоматично спиране на подаването на гориво при 80% от общия капацитет на резервоара. Устройството за пълнене на пропан- бутан е снабдено с възвратен клапан.

Бутилка

Прочети повече

Бутилка за втечнен нефтен газ


Предлагаме различни видове бутилки за втечнен нефтен газ, избрани на базата на строги критерии за безопасност, съобразени с най-високите стандарти. Тороидалните бутилки се монтират на мястото на резервната гума, а цилиндричните модели в багажника на автомобила. И двата типа бутилки са с различни размери и капацитет.

Имате още въпроси?

Не се колебайте да се свържете с нас! 

Имате още въпроси?

Не се колебайте да се свържете с нас! 

Оторизирани сервизи в цялата страна

Виж повече
- +
Изчерпан