Свържете се с нашите оторизирани сервизи или пишете на info@landi-bg.com

Запази час
Запази час

Свържете се с нашите оторизирани сервизи или пишете на info@landi-bg.com

Газова система за дизелови двигатели

Газова система за дизелови двигатели

Landi Renzo има добър опит в проектирането на решения за преобразуване с алтернативни горива както за производители, така и за потребители.

Дизел на метан – едногоривна система


MONO FUEL е обикновено преобразуване на дизелов двигател в Оtto цикличен двигател чрез модификация на оригиналния задвижващ принцип. Това обикновено става като се преработи главата на двигателя в типична глава със свещи. Следващата стъпка е да се премахне старата горивна система и се монтира типична метанова система с бутилки, клапани, редуктор, дюзи или смесител в зависимост от двигателя и желаното емисионно ниво. След преработката двигателя ще работи само на едно гориво – метан. Най-големите ползи са: редуциране на вредни емисии и икономия от гориво.


При тази технологията са нужни огромни механични модификации върху двигателя, тъй като запалването не е в дизеловата горивна камера и неговото налягане при горене е по-различно от бензиновия двигател (8 цикъла). Метанът се впръсква във въздушният колектор чрез щуцери на инжектори като тези на двугоривната система. Управлението на впръскването и горенето на метана се контролира от газовия компютър, който също контролира захранването чрез ламбда сензор в работно състояние. Техническият принцип на преобразуване за работа само на метан (едногоривен) има няколко предимства: Tова е най-екологичното и икономично решение за емисионно подобрение на дизеловите двигатели; Потенциално отговаря на всички емисионни норми; Редуциране на прашните частици на 1 00%; Икономия на гориво >50%; Увеличава експлоатационния живота на старите двигатели

Дизел на метан – двугоривна система


DUAL FUEL е система за преобразуване на дизелови двигатели с цел да работят и на дизел и на метан. По време на работа системата доставя и контролира същевременното впръскване на дизел и метан в променливо съотношение в съответствие с работата на двигателя (обороти, TPS, т.н.).


Предимството на този тип преобразуване е че е обратимо и спестява разходи за гориво като редуцира замърсяването без да има нужда от специална мрежа от газ-станции, тъй като винаги може да се превключи към оригиналната горивна система. Последващо предимство е по-голямото разстояние което може да изминете с добавените бутилки с газ. С двойната горивна технология не са нужни модификации по двигателя, тъй като запалването е гарантирано от впръскването на дизел докато метана се впръсква в колекторите чрез инжекторни дюзи. Впръскването на метана се контролира от вграден компютър, който също така контролира процента на впръскване на дизел във всеки работен момент.

Landi Renzo има добър опит в проектирането на решения за преобразуване с алтернативни горива както за производители, така и за потребители.

Дизел на метан – едногоривна система


MONO FUEL е обикновено преобразуване на дизелов двигател в Оtto цикличен двигател чрез модификация на оригиналния задвижващ принцип. Това обикновено става като се преработи главата на двигателя в типична глава със свещи. Следващата стъпка е да се премахне старата горивна система и се монтира типична метанова система с бутилки, клапани, редуктор, дюзи или смесител в зависимост от двигателя и желаното емисионно ниво. След преработката двигателя ще работи само на едно гориво – метан. Най-големите ползи са: редуциране на вредни емисии и икономия от гориво.


При тази технологията са нужни огромни механични модификации върху двигателя, тъй като запалването не е в дизеловата горивна камера и неговото налягане при горене е по-различно от бензиновия двигател (8 цикъла). Метанът се впръсква във въздушният колектор чрез щуцери на инжектори като тези на двугоривната система. Управлението на впръскването и горенето на метана се контролира от газовия компютър, който също контролира захранването чрез ламбда сензор в работно състояние. Техническият принцип на преобразуване за работа само на метан (едногоривен) има няколко предимства: Tова е най-екологичното и икономично решение за емисионно подобрение на дизеловите двигатели; Потенциално отговаря на всички емисионни норми; Редуциране на прашните частици на 1 00%; Икономия на гориво >50%; Увеличава експлоатационния живота на старите двигатели

Дизел на метан – двугоривна система


DUAL FUEL е система за преобразуване на дизелови двигатели с цел да работят и на дизел и на метан. По време на работа системата доставя и контролира същевременното впръскване на дизел и метан в променливо съотношение в съответствие с работата на двигателя (обороти, TPS, т.н.).


Предимството на този тип преобразуване е че е обратимо и спестява разходи за гориво като редуцира замърсяването без да има нужда от специална мрежа от газ-станции, тъй като винаги може да се превключи към оригиналната горивна система. Последващо предимство е по-голямото разстояние което може да изминете с добавените бутилки с газ. С двойната горивна технология не са нужни модификации по двигателя, тъй като запалването е гарантирано от впръскването на дизел докато метана се впръсква в колекторите чрез инжекторни дюзи. Впръскването на метана се контролира от вграден компютър, който също така контролира процента на впръскване на дизел във всеки работен момент.

Имате още въпроси?

Не се колебайте да се свържете с нас! 

Имате още въпроси?

Не се колебайте да се свържете с нас! 

Оторизирани сервизи в цялата страна

Виж повече
- +
Изчерпан