Газов инжекцион за 3-4 и 5-6-8 цилиндъра на пропан-бутан – LSI PRIME OBD
11/01/2016
Газов инжекцион за 3-4 цилиндъра на пропан-бутан – ECO G (LSI-10)
11/01/2016
Виж всички

Газов инжекцион на пропан-бутан за 3-4 цилиндъра – LANDI LSI ONE

Газов инжекцион модел LSI ONE за пропан-бутан е подходяща за 3-4 цилиндрови автомобили, с мощност до 110 кw. Този модел на газов инжекцион е от новата продуктова гама на Landi Group.
ONEИнжекторите са с време на реакция до 1.9 мс и минимално време на отварне 2.45 мс. Инжекторната рейка е произведена по нова технология от високо технологичен полимер. Тази технология удължава живота на инжекторите, дори при работа в по-замърсена среда. Те са поставени в цялостно тяло, но бъдещата им потдръжка е улеснена, тъй като подлежат на подмяна на отделни компоненти.

Riduttore-LI02_SmallИзпарителят, с който се предлага газовият инжекцион LSI ONE е модел LI02, който е един от многократно изпитаните модели, произвеждани от Ланди. Подходящ е за автомобили до 150 конски сили. Газовият клапан и филтъра не са част от изпарителя, което улеснява техният монтаж и достъп за подмяна.

компютър Lsi oneКомпютарът на газовият инжекцион LANDI LSI ONE работи със софтуер, позволяващ използването на широка гама настройки и различни стратегии на впръскване на гориво, които допълнително прецизират работата на газ. Част от функциите са за стартиране на газ при топъл двигател, аварийно палене на газ, подготовка за плавно премиинаване на газ, добавено впръскване на бензин при различни обороти и натоварване и други.

Други основни части на газовият инжекцион са :

ключ omegasКлючът, който се монтира на таблото на автомобила има няколко функции: индикира чрез светодиоди за количество газ в бутилката ; служи като бутон за избор на гориво – газ или бензин; има звукова сигнализация и активира функцията”аварийто” палене на газ; При стартиране на двигателя автомобила пали на бензин. Тогара свети орнацевият диод, който сигнализира, че колата е на бензин, а зелените премигват. При постигане на заложените параметри за температурата на водата и обороти, превключва на газ. Тогава оранжевият диод изгасва, а зелените индикират за количеството гориво. За количеството гориво индикира и червен диод, който показва, че е в резерва. При желание, чрез натиск на бутона може да смените горивото на което работи автомобила или чрез задържане при палене на колата, да запалите директно на газ. Това е т.нар. аварийно палене и е ограничено до няколко пъти, след което е необходимо да посетите сервиз, за да рестартира броя на паленията.Ключът има и зумер, който сигнализира, че газта е свършили и е необходимо да заредите. Той може да се включи и когато се активира самодиагностикана на газовият инжекцион. Тогава е необходимо да посетите сервиз.

Газовият инжекцион има външен сензор за измерване на температурата и налягането на газта. Данните, които изпраща към газовият компютър са изключително важни за правилната работа на двигателя на газ.

Газовият инжекцион може да има и външен температурен сензор. Чрез него се получават най-точни данни за температурта на водата. Тези данни се четат от газовият компютър и се използват при настройката за автоматичното и плавно преминаване от газ на бензин.

Филтрите са много важен елемент при поддръжката на газовият инжекцион. Филтъра за течна фаза на пропан-бутан е поставен преди изпарителя и неговата функция е да улавя твърдите частици в газта. Другият филтър е поставен преди инжекторните дюзи и неговата функция е да пречиства газта в нейната газова фаза. Филтърът садържа елемент, който има капацитет на филтрация 10 ?m. Важно е да се следи и да се спазват сервизните интервали, за да работи автомобила безупречно на газ

Нивомера 6нивомер 67R-017R-01 (Евро сонда) включва комплекс от механични части, които монтирани върху газовата бутилка, изпълняват следните функции: презареждане с пропан-бутан, чрез клапан с автоматично затваряне при достигане 80% от общата вместимост на бутилката измерване нивото на пропан-бутан, чрез сензор; осигурява безопасността, чрез пет степенна защита. В зависимост от монтираната бутилка, нивомерите са с различни диаметри и ъгли на монтаж. Ако бутилката е цилиндрична е необходима предпазна кутия.

Газовите бутилки са изработени от специален материал, който се трябва да отговаря на определени спецификации. Също така всеки производител на бутилки е необходимо да премине тестове и одобрение за производство на всеки един модел бутилка. Това е т. нар хомологация. Газовите бутилки могат да бъадат цилиндрични или тороидални с различни диаметър и дължина. Цилиндричните са пподходящи за монтаж в багажният отсег на автомобила, стренично или зад седалките. Тороидалните са подходящи за монтаж на мястото на резервната гума на автомобила, независимо дали тя се намира в багажника или под купето.

Зарядно устройство на пропан-бутан може да се монтира на бронята или до зарядното на бензина. Във вторият вариант е необходим допълнителен накрайник,чрез който да се пълни газта.