Пропан бутанът в течната си фаза излиза от бутилката чрез нивомер и отива към двигателния отсек чрез тръба, на която има газов клапан, който позволява на газта да преминава само, когато двигателя работи и ключът е на позиция газ .В двигателния отсек се съдържат изпарителя, където газта при навлизането си намалява налягането и преминава в газообразна фаза; от изпарителя пропан бутанът отива към въздушния/горивен смесител, който се намира на входящия колектор, той измерва притока на газ според спецификата на двигателя. От изпарителя газта отива към горивно/въздушен смесител, намиращ се на входящия колектор, който измерва притока на газ в съответствие с изискванията на двигателя за да осигури оптимална карбурация в условията на шофиране, консумацията и емисиите.
В системата с изпарители модели SE 81 SIC и SE 81, ключовете модели 095, 094 и 093, освен другите си функции, позволяват запалването на, както и позволява на потребителя да избира желаното гориво по всяко време, показват (без модел 093) нивото на пропан бутан в бутилката. По време на работа на газ, бензиновия клапан прекъсва притока на бензин към двигателя, докато при работа на бензин притока на пропан бутан се прекъсва от пропан бутановия клапан.