Свържете се с нашите оторизирани сервизи или пишете на info@landi-bg.com

Запази час
Запази час

Свържете се с нашите оторизирани сервизи или пишете на info@landi-bg.com

LANDI RENZO OMEGAS DIRECT

LANDI RENZO OMEGAS DIRECT

Газов инжекцион, подходящ за 3-4 и 6-8 цилиндрови двигатели с директно впръскване

Fuel Stratified Injection (FSI / TFSI / TSI) и GDI ( Gasoline Direct Injection) са стратегии създадени от производителите на автомобили, при които горивото се впръсква при много голямо налягане (достигащо 150 bar) чрез инжектори, които доставят горивото директно в горивната камера (вместо в смукателния колектор, както е при конвенционалната инжекционна система)

Могат ли да работят на газ FSI,TFSI, TSI, TFSI, TCe, GDI двигателите?

Благодарение на тясното си сътрудничество с повечето автомобилни производители и близо едно десетилетие разработки и тестове на автомобили с двигатели с директно впръскване в реални условия LANDI RENZO имат газови инжекциони за по- голямата част от 4-тири цилиндровите двигатели на VAG GROUP (AUDI, VW, Skoda, Seat) Citroen, Peugeot, Renault, Hyundai, Kia, Ford, Jaguar, Mazda, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel и Volvo, както и на някои 6 и 8 цилиндрови.

Какво е специфичното при газовия инжекцион за двигателите с директно впръскване?

При директното впръскване на бензин част от бензиновите инжектори са в горивната камера – място където поради горенето се образуват много нагари, които в комбинация с високата температура биха запушили и повредили бензиновите инжектори, които разчитат на постоянния дебит на бензин през тях за да се охлаждат и да премахват отлаганията. Това прави нежелателно пълното преустановяване на притока на бензин през тях повреме на работата на газ. Решението, което технологията на LANDI RENZO предлага е при всеки такт, заедно с газта да се впръсква и минимално количество бензин, което да охлажда и предпазва бензиновия инжектор от прегряване и нагари.

Има ли икономическа изгода, при условие, че има и разход на бензин?

Да, в благодарение на специално разработената софтуерна стратегия и емулация на сензори, както и десетки хилядите часове тестове на пътя на автомобили, реалния разхода на бензин (от общия разход) при работата на газ е сведен до стойности в диапазона от 7 до 18 процента в зависимост от конкретния тип двигател и това дали се шофира в градски или извънградски условия. Това прави инвестицията в такъв инжекцион не по-малко рентабилна.

ОЩЕ ЗА ДИРЕКТНОТО ВПРЪСКВАНЕ И ГАЗОВИЯТ ИНЖЕКЦИОН

Подробна техническа информация :

Директното впръскване като система позволява прецизен контрол над количеството на гориво, както и върху времето на цикъла, през който постъпва в цилиндъра. Поради тази причина при максимална мощност е възможно да се впръска пълно количество гориво при такт на всмукване, докато за ниско натоварване се постига максимална икономия. Така се впръсква малко количество от горивната смес по време на един такт компресия.

Най-голямото предимство на двигателите от този тип е повишената горивна ефективност и голяма мощност. В добавка, охлаждащия ефект на впръсканото гориво и дисперсионните смеси, позволяват по-агресивни запалителни времена и изходяща мощ.

Налягането на горивото във инжекторната рейка на всеки инжектор е контролирано от електронен байпасен клапън, който варира от потока, като бива пулсо-модулиран от бензиновия компютър. Горивния сензор на налягането се използва за наблюдение на налягането в горивната рейка.

Какво е специфичното?

Специфично за инжекторите е техният режим на впръскване на гориво. Това са хомогенен и така наречения стратифайд начин на впръскване на гориво. Хомогенния се използва при високи натоварвания и високи обороти на двигателя. Тогава впръскванията започват от всмукателния такт, така че горивната смес да има достатъчно време да бъде доставена през горивната камера. Докато при стратифайд впръскването инжекторът добавя гориво в такт компресия, точно преди свещта да подаде искра в периода между края на впръскването и подаването на искра. Въздушният поток в горивната камера транспортира гориво въздушната смес близо до запалителната свещ, резултат от това е относително богатата гориво въздушна смес обръщаща запалителната свещ докато в останалата част от горивната камера гориво въздушната смес е относително бедна. Газът запълващ останалата част от горивната камера, често се състои от рециркулиращи отработени газове които понижават горивната температура и понижават емисиите.

Защо е необходимо частично впръскване на бензин?

Защо частичното впръскване на бензин е необходимо в режим на газ и наложително при някои състояния на мотора (високо натоварване, високи обороти)?

При работа на газ е необходимо добавяне на известно количество бензин, за да предотврати износването на бензиновите инжектори. Дори и софтуерно бензиновата консумация не може да бъде забранена. Хардуерът на газовият компютър се различава доста от стандартния газов инжекцион. Всеки тип бензинов инжектор на различните автомобили се нуждае от специална настройка от газовият компютър, за да може да емулира правилно бензиновите инжектори. Това е доста прецизно прекъсване на инжектора на електронно ниво.

Има и други специфики за този тип автомобили, като например това, че не е възможно да се използва сигнал от полюса на инжектора, а трябва да бъде взет от друго място (примерно от бобината на автомобила). За всеки автомобил има създадени от производителя на газови инжекциони за директно впръскване специалните инструкции за свързване на електрическата инсталация и те следва да се спазват при монтажа на системата.

Любопитно!

Още една интересна подробност на автомобилите с директно впръскване е свързана с напрежението циркулиращо в инжекторът. По време на работа то преминава условно през 4 различни фази. Така нареченият предварителен етап на заряд (обикновено отсъства), след което заема фаза на постоянна продължителност, напрежението се покачва рязко и следва задържане на напрежението. Първото задържане на напрежението понякога липсва – както за 1.2Tsi, постоянна продължителност и второ задържане на напрежението. Различните фази се характеризират с различни стойности на напрежение. Горивното налягане е друга стойност, която е също е изключително важна за режимите на впръскване на гориво. В режим на газ бензиновите инжектори са изключени, следователно няма приток на бензин в рейката и бензиновият компютър разчита непостоянни стойности на налягането. Газовият компютърна газов инжекцион Omegas Direct обаче може да емулира сигналът от сензора на налягането с цел да запази бензиновото налягане в очакваните стойности. За да се постигне тази емулация, сигналът от сензорът за налягане трябва да бъде свързан с газовият компютър. Друга функция на компютъра Omegas Direct е и връзката по OBD с бензиновият компютър. Така налягането и други стойности в реално време се следят и адаптират оптимално сместа. Количеството на впръсканото гориво зависи както от времето за изпълнение на инжектора, така и от налягането. Въведено е ново инжекторно време според бензиновата рейка. Много мотори с директно впръскване имат вариращ всмукателен колектор, което означава, че геометрията на всмукателните тръби има възможността да се изменя докато мотора работи задействайки специална клапа, поставена вътре в колектора. Потока на въздуха се оптимизира спрямо състоянието на мотора, давайки повече сила и ускорение , така осигурява минимизиране на разхода на гориво. Турбото и компресорите са често срещани при директното впръскване с цел подобряване производителността.

Важно е да се отбележи, че минималният разход на бензин винаги присъства при работа на газ, разходът на бензин зависи от параметрите на мотора и следователно може да бъде различен, в зависимост от автомобилът. Бензиновата инжекторна симулация е най-сложната част от операцията и трябва да бъде направена от техници на LANDIRENZO.

Защо е необходимо да се доверите на професионалисти при монтажа на газов инжекцион?

Използват се специални инструкции за окабеляването на различните мотори. Всикчи те са описани в схеми за монтаж, предоставяни от производителя на обучени за работа с тази система техници. От изключителна важност например е и позиционирането на газовите дюзи. Те трябва да се поставят в правилната позиция в зависимост от газовият поток.

Основни компоненти

Газов инжекцион, подходящ за 3-4 и 6-8 цилиндрови двигатели с директно впръскване

Fuel Stratified Injection (FSI / TFSI / TSI) и GDI ( Gasoline Direct Injection) са стратегии създадени от производителите на автомобили, при които горивото се впръсква при много голямо налягане (достигащо 150 bar) чрез инжектори, които доставят горивото директно в горивната камера (вместо в смукателния колектор, както е при конвенционалната инжекционна система)

Могат ли да работят на газ FSI,TFSI, TSI, TFSI, TCe, GDI двигателите?

Благодарение на тясното си сътрудничество с повечето автомобилни производители и близо едно десетилетие разработки и тестове на автомобили с двигатели с директно впръскване в реални условия LANDI RENZO имат газови инжекциони за по- голямата част от 4-тири цилиндровите двигатели на VAG GROUP (AUDI, VW, Skoda, Seat) Citroen, Peugeot, Renault, Hyundai, Kia, Ford, Jaguar, Mazda, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel и Volvo, както и на някои 6 и 8 цилиндрови.

Какво е специфичното при газовия инжекцион за двигателите с директно впръскване?

При директното впръскване на бензин част от бензиновите инжектори са в горивната камера – място където поради горенето се образуват много нагари, които в комбинация с високата температура биха запушили и повредили бензиновите инжектори, които разчитат на постоянния дебит на бензин през тях за да се охлаждат и да премахват отлаганията. Това прави нежелателно пълното преустановяване на притока на бензин през тях повреме на работата на газ. Решението, което технологията на LANDI RENZO предлага е при всеки такт, заедно с газта да се впръсква и минимално количество бензин, което да охлажда и предпазва бензиновия инжектор от прегряване и нагари.

Има ли икономическа изгода, при условие, че има и разход на бензин?

Да, в благодарение на специално разработената софтуерна стратегия и емулация на сензори, както и десетки хилядите часове тестове на пътя на автомобили, реалния разхода на бензин (от общия разход) при работата на газ е сведен до стойности в диапазона от 7 до 18 процента в зависимост от конкретния тип двигател и това дали се шофира в градски или извънградски условия. Това прави инвестицията в такъв инжекцион не по-малко рентабилна.

ОЩЕ ЗА ДИРЕКТНОТО ВПРЪСКВАНЕ И ГАЗОВИЯТ ИНЖЕКЦИОН

Подробна техническа информация :

Директното впръскване като система позволява прецизен контрол над количеството на гориво, както и върху времето на цикъла, през който постъпва в цилиндъра. Поради тази причина при максимална мощност е възможно да се впръска пълно количество гориво при такт на всмукване, докато за ниско натоварване се постига максимална икономия. Така се впръсква малко количество от горивната смес по време на един такт компресия.

Най-голямото предимство на двигателите от този тип е повишената горивна ефективност и голяма мощност. В добавка, охлаждащия ефект на впръсканото гориво и дисперсионните смеси, позволяват по-агресивни запалителни времена и изходяща мощ.

Налягането на горивото във инжекторната рейка на всеки инжектор е контролирано от електронен байпасен клапън, който варира от потока, като бива пулсо-модулиран от бензиновия компютър. Горивния сензор на налягането се използва за наблюдение на налягането в горивната рейка.

Какво е специфичното?

Специфично за инжекторите е техният режим на впръскване на гориво. Това са хомогенен и така наречения стратифайд начин на впръскване на гориво. Хомогенния се използва при високи натоварвания и високи обороти на двигателя. Тогава впръскванията започват от всмукателния такт, така че горивната смес да има достатъчно време да бъде доставена през горивната камера. Докато при стратифайд впръскването инжекторът добавя гориво в такт компресия, точно преди свещта да подаде искра в периода между края на впръскването и подаването на искра. Въздушният поток в горивната камера транспортира гориво въздушната смес близо до запалителната свещ, резултат от това е относително богатата гориво въздушна смес обръщаща запалителната свещ докато в останалата част от горивната камера гориво въздушната смес е относително бедна. Газът запълващ останалата част от горивната камера,често се състои от рециркулиращи отработени газове които понижават горивната температура и понижават емисиите.

Защо е необходимо частично впръскване на бензин?

Защо частичното впръскване на бензин е необходимо в режим на газ и наложително при някои състояния на мотора (високо натоварване, високи обороти)?

При работа на газ е необходимо добавяне на известно количество бензин, за да предотврати износването на бензиновите инектори. Дори и софтуерно бензиновата консумация не може да бъде забранена. Хардуерът на газовият компютър се различава доста от стандартния газов инжекцион. Всеки тип бензинов инжектор на различните автомобили се нуждае от специална настройка от газовият компютър, за да може да емулира правилно бензиновите инжектори. Това е доста прецизно прекъсване на инжектора на електронно ниво.

Има и други специфики за този тип автомобили, като например това, че не е възможно да се използва сигнал от полюса на инжектора, а трябва да бъде взет от друго място (примерно от бобината на автомобила). За всеки автомобил има създадени от производителя на газови инжекциони за директно впръскване специалните инструкции за свързване на електрическата инсталация и те следва да се спазват при монтажа на системата.

Любопитно!

Още една интересна подробност на автомобилите с директно впръскване е свързнана с напрежението циркулиращо в инжектрът. По време на работа то преминава условно през 4 различни фази. Така нареченият предварителен етап на заряд (обикновено отсъства), след което заема фаза на постоянна продължителност, напрежението се покачва рязко и следва задържане на напрежеието. Първото задържане на напрежението понякога липсва – както за 1.2Tsi, постоянна продължителност и второ задържане на напрежението. Различните фази се характеризират с различни стойности на напрежение. Горивното налягане е друга стойност, която е също е изключително важна за режимите на впръскване на гориво. В ржим на газ бензиновите инжектори са изключени, следователно няма приток на бензин в рейката и бензиновият компютър разчита непостоянни стойности на налягането. Газовият компютърна газов инжекцион Omegas Direct обаче може да емулира сигналът от сензора на налягането с цел да запази бензиновото налягане в очакваните стойности. За да се постигне тази емулация, сигналът от сензорът за налягане трябва да бъде свързан с газовият компютър. Друга фукция на компютъра Omegas Direct е и връзката по OBD с бензиновият компютър. Така налягането и други стойности в реално време се следят и адаптират оптимално сместа. Количеството на впръсканото гориво зависи както от времето за изпълнение на инжектора, така и от налягането. Въведено е ново инжекторно време според бензиновата рейка. Много мотори с директно впръскване имат вариращ всмукателен колектор, което означава, че геометрията на всмукателните тръби има възможноста да се изменя докато мотора работи задействайки специална клапа, поствена вътре в колектора. Потока на въздуха се оптимизира спрямо състоянието на мотора, давайки повече сила и ускорение , така осигурява минимизиране на разхода на гориво. Турбото и компресорите са често срещани при директното впръскване с цел подобряване производителността.

Важно е да се отбележи, че минималният разход на бензин винаги присъства при работа на газ, разходът на бензин зависи от параметрите на мотора и следователно може да бъде различен, в зависимост от автомобилът. Бензиновата инжекторна симулация е най-сложната част от операцията и трябва да бъде направена от техници на LANDIRENZO.

Защо е необходимо да се доверите на професионалисти при монтажа на газов инжекцион?

Използват се специални инструкции за окабеляването на различните мотори. Всикчи те са описани в схеми за монтаж, предоставяни от производителя на обучени за работа с тази система техници. От изключителна важност например е и позиционирането на газовите дюзи. Те трябва да се поставят в правилната позиция в зависимост от газовият поток.

Основни компоненти

Компютър директ

Прочети повече

Газов компютър LANDIRENZO OMEGAS DIRECT 


Електронно управляващо устройство LANDIRENZO OMEGAS DIRECT се произвежда в два различни модела, подходящи за 3-4 и 6-8 цилиндрови автомобили, с директно впръскване на гориво


Новият модел компютър на LANDIRENZO е проектиран точно според особеностите на директново впръскване на гориво. Създаден е така, че да осигурява опазването на инжекторите и да гарантира минимална консумацията на бензин. Компютъра на газов инжекцион Omegas Direct предоставя възможност за свързване директно с компютъра на автомобила чрез ОБД II връзка. Също така има възможност за диагностика на бензиновите и газовите инжектори. Осъществяването на директна комуникация и адаптация с бензиновия компютър и данните от всички сензори, намаляват вероятността да се появи неизправност по системата в пъти повече от обикновените газови инжекциони .


Технически спецификации:


Клас: IP6K9K

Напрежение: 10-16 Vdc

Работна температура: -40°C ÷ 120°C

Изходна букса 60 ПИН (+ 48 ПИН за модела 3.0)

Големина: 196x163x43 mm (220x189x43 mm за модела 3.0)




Дюзи

Прочети повече

Инжекторни дюзи GIRS 12


Инжекторните дюзи GIRS12, са подходящи за всички автомобили от 3 до 8 цилиндъра


Благодарение на 4-те си размера, инжекторните дюзи са подходящи за различни двигатели, с различна мощност и инжекторни времена. Освен това те се предлагат както в в тела 2х2, подходящи за боксерови двигатели, така и за 3 цилиндрови двигатели с ниска мощност и висока производителност (2-3-4 цилиндъра). Разбира се монтирани във вариант 3х 3 и 4х4 диапазона им покрива и най – високата мощност при 6 и 8 цилиндрови двигатели.


Какво още?


Дюзите са проектирани и тествани, така, че да осигурият висока производителност и максимална прецизност при впръскването на горивото. Освен с компактния си размер за по-добра възможност за монтаж в двигателният отсег, дюзите се отличават и с изключително нисък шум и съпротивление. По отношение на сигурност производителят е заложил дори и на буксите, с които се свързват към кабелажа. Така гарантира много висока степен на плътност и защитеност от външни влияния, дори при екстремни условия.


Поддръжка и издръжливост


Смяна на филтърът за газова фаза на всеки 20 000 км

Подмяна на консумативи на дюзите на всеки 60 000 км

Инжекторните дюзи са разглобяеми и подлежат на смяна на отделни техни компоненти


Издръжливост:

300 милиона цикъла

(За да сте сигурни в изправната работа на автомобила на газ и правилно извършената поддръжка доверете се на оторизиран сервиз на LANDIRENZO)


Технически спецификации:


Хомологации: E3 10 R-036384; E13 110 R -010201; E13 67 R -010323


Размери спрямо мощността кафяв, жълт, зелен черен и бял (размера дюзи следва да бъде подбран съобразно останалите компоненти в комплекта, както и спецификата на двигателя като Valvetronic и т.н.)


Подходящи за пропан- бутан и метан

Странично захранване

Работно налягане 0,8 ÷ 4,5 bar

Нормално работно налягане 3 bar

Максимално натоварване при теста: 10 бара

Устойчивост на намокряне 1,084 ома

Работно напрежение 9/16 V

Време на отваряне 1,8 ms

Време на затваряне 1,5 ms

Работна температура -40 ° C / + 120 ° C

Дюзи

Прочети повече

Инжекторни дюзи GI25


Газовите инжектори се предлагат в 4 различни варианта, за да осигурят точното количество гориво както за най- малката мощност автомобили, така и за двигатели с висока мощност и турбо. За да се различават външно са обозначени с различен цвят на капачката съответно в сив, оранжев син и виолетов. Поставени са в инжекторни тела от 2,3 и 4 цилиндъра с и без сензор за температура и налягане на газта, което ги прави подходящи за автомобили от 3 до 8 цилиндъра.


Предимства:


Те са компонент, пренесен от старото поколение газов инжекциони, но с подобрени характеристики. Предлагат най- оптималната работа по отношение на бързина и време за реакция и са тествани са за издръжливост до 300 милиона цикъла. Производственият им процес е с висока степен на контрол за качеството и се извършва в херметична среда. Всеки инжектор по отделно се изпробва преди да бъде пуснат на пазара. Буксите с които са снабдени поддържат най- висока степен за защита от влага.


Технически спецификации:


Хомологизирани: E13 67 R -010233; E13 110 R -000057; E3 10 R-036318

Работно налягане: 0,8 ÷ 3 bar

Тестово налягане 10 bar (147 psi)

Устойчивост на намотката 1,084 ohm

Напрежение: 6/16 V

Максимално време на работа: 2,2

Време на отваряне: 1,7 ms

Време на затваряне: 1,5 ms

Работна температура: -40 ° C / + 120 °

Редуктор

Прочети повече

Изпарител LI10 - Едностепенен редуктор LI10 и модела LI10 M за висока мощност


Продукт на добрите практики на LANDI RENZO, избран от най-големите производители на автомобили в света за фабрично вграждане , преминал най- строгите тестове за сигурност и издръжливост.


Характеристики:


LI-10 е едностепенен редуктор с предпазен клапан. Характеризира се с компактният дизайн. Има електромагнитен клапан със затворен кръг с вграден сменяем филтър. Той комбинира както висока производителност при голямо натоварване, така и голяма гъвкавост при рабоатата с нови двигатели като Twinair и MultiAir компресорни и турбо двигатели. Проектиран е да работи безпроблемно за автомобили с мощност до 160 Kw за модела LI10 и до 200 kW за модела LI10M ( с изходи за тръба ф8). При употребата на два от посочените изпарители може да се постигне и максимална захранване на автомобили с още по- висока мощност.


ПОДДРЪЖКА:


Проверка и регулиране на налягането на изпарителя на всеки 20 000 км

Проверка на връзки на всеки 20 000 км

Подмяна на газов филтър на 20 000 км

Ревизия на изпарителя (подмяна на мембрани и уплътнения) на всеки 80 000 км

(За да сте сигурни в изправната работа на автомобила на газ и правилно извършената поддръжка доверете се на оторизиран сервиз на LANDIRENZO)


Технически спецификации:


Модел до160 kW с всмукателна тръба Ø 6 mm без соленоиден клапан

Модел до 200 kW със соленоиден клапан и входяща тръба Ø 8 mm

Хомологации: E13 67R-010056 и E3 10R-036344

Размер 183x168x90 мм

Тегло 1,5 кг

Работен номинален дебит 40 kg / h

Работна температура -20 ÷ 120 ° C

Калибрационното налягане на предпазния клапан е относително 4 бара

Работно налягане относително 0,95 бара (LI10) / 1,2 bar (LI10M)

Електрическата бобина EV има 12 V – 11 W

Захранващо напрежение / Номинално напрежение 12 V (8 ÷ 16 V)

Вход за газ – Ø6 мм – M10x1 мм / Ø8 мм – M12х1 мм

Маркуч за газ с диаметър 14 mm

Маркуч за вода Ø 16 мм

(I фитингите могат да бъдат с различен диаметър според модела)

Маркуч за вакуум / налягане Ø 5 мм

Редуктор

Прочети повече

Едностепенен изпарител LI02


LI-02 е едностепенен редуктор на налягане с предпазен клапан. Пренесен е от предишната продуктова гама на LANDIRENZO, с доказано качество и издръжливост в натоварване. Всеки редуктор е предварително изпитан в специални условия.

Газовият вентил с вграден филтър може да се монтира както като отделен елемент от изпарителя, така и директното върху него за по- компактен монтаж. Препоръчва се за двигатели с многоточково впръскване, атмосферни и турбо с мощност до 110 kw.


Поддръжка:


Проверка и регулиране на налягането на изпарителя на всеки 20 000 км

Проверка на връзки на всеки 20 000 км

Подмяна на газов филтър на всеки 20 000 км

Ревизия на изпарителя (подмяна на мембрани и уплътнения) на всеки 80 000 км

(За да сте сигурни в изправната работа на автомобила на газ и правилно извършената поддръжка доверете се на оторизиран сервиз на LANDIRENZO)


Технически спецификации:


Едностепенен мембранен изпарител, подходящ за мощност до 110 kw

Размер: 183x166x90 мм

Тегло: 0,85 кг

Работен номинален дебит: 23 kg / h

Работна температура: -20 ÷ 120 ° C

Относително калибрационното налягане на предпазния клапан: 4 бара

Относително работно налягане : 0,95 бара

Електрическата бобина EV: 12 V – 11 W

Захранващо напрежение: 12 V (8 ÷ 16 V)

Извод за входящ газ: Ø 6 мм

Маркуч за газ с диаметър” 14 mm

Маркуч за вода: Ø 15 мм

Маркуч за вакуум: Ø 5 мм

Имате още въпроси?

Не се колебайте да се свържете с нас! 

Имате още въпроси?

Не се колебайте да се свържете с нас! 

Оторизирани сервизи в цялата страна

Виж повече
- +
Изчерпан