Свържете се с нашите оторизирани сервизи или пишете на info@landi-bg.com

Запази час
Запази час

Свържете се с нашите оторизирани сервизи или пишете на info@landi-bg.com

Газова уредба на метан

Газова уредба на метан

Газова уредба LANDIRENZO за метан

Как работи метановата уредба?

Природният газ излиза от бутилката през клапана и стига до двигателя чрез тръба под високо налягане, която също е свързана с презареждащата система.

Отделението на двигателя се състои от изпарител, където налягането на природния газ спада от 220 bar до налягането поддаването от двигателя. От изпарителя природния газ достига въздушно/горивния смесител, който е разположен на всмукателната тръба, разпределя притока на газ към двигателния отсек чрез разпределение на налягането образувано в смесващите устройства.

Газова уредба LANDIRENZO за метан

Как работи метановата уредба?

Природният газ излиза от бутилката през клапана и стига до двигателя чрез тръба под високо налягане, която също е свързана с презареждащата система.

Отделението на двигателя се състои от изпарител, където налягагането на природния газ спада от 220 bar до налягането поддаването от двигателя. От изпарителя природния газ достига въздушно/горивния смесител, който е разположен на всмукателната тръба, разпределя притока на газ към двигателния отсек чрез разпределение на налягането образувано в смесващите устройства.

Основни компоненти:

Електронен блок

Прочети повече

Електронен блок за управление LC01


LC01 е електронен блок за управление. Подходящ е за работа с пропан- бутан и метан за автомобили с ламбда сонда. LC01 осигурява оптимално съотношение въздух / газ посредством контрол на задвижващия механизъм. Стъпков мотор насочва потока на газта от изпарителя в смесителя, разположен на всмукателния колектор (непрекъснато регулиране на газовия поток). Тя се настройва, чрез отделен софтуер и не изисква ръчни настройки . Автоматично се адаптира към различните условия на околната среда.

Изпарител

Прочети повече

Изпарител TN1/B


Моделът на изпарителя TN1/B е мнократно изпитан и се произвежда от повече от 15 години. На корпуса е поставен сензор за ниво гориво в бутилката, магистрален клапан и бобина.

Копче

Прочети повече

КОПЧЕ/ КЛЮЧ- ПРЕВКЛЮЧВАТЕЛ


Копчето е бутон, част от електричестата системата на газовият инжекцион. То е многофункционален елемент и служи за:

Ориентировъчно обозначение на количеството гориво в газовата бутилка. На бутона има 5 светодиода, които индикират – резерва в червено и още четири зелени светодиода, които показват приблизително количетво гориво.

Ръчно превключване от газ на бензин и обратното, при желание от страна на водача

Чрез задържане при стартиране на двигателя може, да запалите директно на газ. Това е т.нар. аварийно палене и е ограничено до няколко пъти, след което е необходимо да посетите сервиз, за да рестартира броя на паленията.

Зумер, който сигнализира при следните условия: преминете обратно към бензина поради изчерпване на газта в бутилката, превключване при активиране на самодиагностиката. (Ако сте заредили и сте сигурни, че има наличие на газ в бутилката и зумера продължава да сигнализира, то е необходимо да посетите оторизиран сервиз, за да направи проверка.)

Спирателен кран

Прочети повече

Спирателен кран 


Спирателният кран се монтира върху битилката, а зарядното устраойство е в предната част на автомобила. Всички части подлежат на индивидуално одобрение и са преминали тестове за сигурност.

Имате още въпроси?

Не се колебайте да се свържете с нас! 

Имате още въпроси?

Не се колебайте да се свържете с нас! 

Оторизирани сервизи в цялата страна

Виж повече
- +
Изчерпан