Газов инжекцион на метан за 3-4 цилиндъра LANDIRENZO OMEGAS EVO
11/01/2016
Ново! Газов инжекцион за 3-4 и 5-6-8 цилиндъра на пропан-бутан – LSI PRIME OBD
11/01/2016
Виж всички

LANDI RENZO OMEGAS DIRECT (система за FSI / TFSI / TSI / GDI двигатели)

Какво представлява директното впръскване на гориво (Fuel Stratified Injection или Gasoline DIrect Injection)?
Fuel Stratified Injection (FSI / TFSI / TSI) и GDI ( Gasoline Direct Injection) са стратегии създадени от производителите на автомобили, при които горивото се впръсква при много голямо налягане (достигащо 150 bar) чрез инжектори, които доставят горивото директно в горивната камера (вместо в смукателния колектор, както е при конвенционалната инжекционна система)

Могат ли да бъдат конвертирани да работят на газ двигателите с FSI, TSI, TFSI, GDI технология?
Благодарение на близо едно десетилетие разработки и тестове на автомобили в реални условия LANDI RENZO имат газови инжекциони за повечето 4 цилиндрови двигатели на VAG GROUP (AUDI, VW, Skoda, Seat) Citroen, Peugeot, Renault, Hyundai, Kia, Ford, Jaguar, Mazda, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel и Volvo.

Изтегли целия списък с поддържани двигатели от СПИСЪК С ДВИГАТЕЛИ  

Какво е специфичното при газовия инжекцион за двигателите с директно впръскване?
При директното впръскване на бензин част от бензиновите инжектори са в горивната камера – място където поради горенето се образуват много нагари, които в комбинация с високата температура биха запушили и повредили бензиновите инжектори, които разчитат на постоянния дебит на бензин през тях за да се охлаждат и да премахват отлаганията. Това прави нежелателно пълното преустановяване на притока на бензин през тях повреме на работата на газ. Решението, което технологията на LANDI RENZO предлага е при всеки такт, заедно с газта да се впръсква и минимално количество бензин, което да охлажда и предпазва бензиновия инжектор от прегряване и нагари.

Щом гори и бензин докато работи на газ има ли икономическа изгода?
Благодарение на партньорството на LANDI RENZO с почти всички производители на автомобили и хилядите часове реални тестове на автомобили реалния разхода на бензин при работата на газ е сведен до стойности в диапазона 10 до 18 процента в зависимост от конкретния тип двигател. Това прави инвестицията в такъв инжекцион не по-малко рентабилна.

Какво представлява газовия инжекцион за автомобили с директно впръскване OMEGAS DIRECT?
Компоненти на газов инжекцион LANDIRENZO OMEGAS DIRECT:

omegas-direct

ключ omegasКлюча-превключвател, изпълнява няколко функции. Може да служи като бутон и освен автоматичното преминаване от газ на бензин може и ръчно да контролира прехвърлянето от едното на другото гориво, също така индикира типа на гориво. Другата му функция е да следи за нивото на газ в бутилката с пет LED светлини от червена резерва, до четири зелени. Превключвателя също така сигнализира при изчерпване на газтав бутилката и издава звуков сигнал ако отчете грешка от самодиагностиката на газовият инжекжион.

Omegas direct компютърНовият компютър на LANDIRENZO е проектиран точно според особеностите на директново впръскване на гориво. Създаден е така че да осигурява опазването на инжекторите и да осигури минимална консумацията на бензин. Компютъра на газов инжекцион Omegas Direct предоставя възможност за свързване директно с компютъра на автомобила чрез ОБД II връзка. Също така има възможност за диагностика на бензиновите и газовите инжектори. Осъществяването на директна комункация и адаптация с бензиновия компютър и данните от всички сензори, намаляват вероятноста да се появи неизправност по системата в пъти повече от обикновенните газови инжекциони .

дюзи омегазИнжекторната рейка, сега известна като MED, изработена от стомана е подобрена с допълнителна решетка. Тази рейка поддържа време на реакция (отваряне и затваряне) до 1,2-1,4 мс и висока надеждност, което я прави основен избор за производителите на автомобили с газови инжекциони за фабрично вграждане. Направена е така че, да улесни работата и да бъде издръжлива на замърсяванията в газта.

li10turboИзпарителите произведени от LANDIRENZO са създадени вследствие на опит с международни производители на автомобили ( Фиат, Рено, Опел). Моделите, с които разполагаме са съобразени с мощността и кубатурата в комплектите за всеки един автомобил. Дизайна е съчетан с много висока производителност и възможности, характеристиките се допълват от съвместимост с най-новите турбо двигатели.

Предимства на газов инжекцион LANDIRENZO OMEGAS DIRECT
• Съвместим с най-строгите стандарти за емисии
• Адаптивност към бензинови коректори
• Свързване OBDII протоколи K и CAN
• Оптимизация: софтуер и хардуер, включени в ECU
• Пълна диагностика на газова система
• Поддържане на висока производителност на газовите инжектори

Подробна техническа информация за директното впръскване и инсталирането на система, позволяваща на двигателя да работи на газ
Директното впръскване като система позволява прецизен контрол над количеството на гориво, както и върху времето на цикъла, през който постъпва в цилиндъра. Поради тази причина при максимална мощност е възможно да се впръска пълно количество гориво при такт на всмукване, докато за ниско натоварване се постига максимална икономия. Така се впръсква малко количество от горивната смес по време на един такт компресия.
Най-голямото предимство на двигателите от този тип е повишената горивна ефективност и голяма мощност. В добавка, охлаждащия ефект на впръсканото гориво и дисперсионните смеси, позволяват по-агресивни запалителни времена и изходяща мощ.
Налягането на горивото във инжекторната рейка на всеки инжектор е контролирано от електронен байпасен клапън, който варира от потока, като бива пулсо-модулиран от бензиновия компютър. Горивния сензор на налягането се използва за наблюдение на налягането в горивната рейка.
Специфично за инжекторите е техният режим на впръскване на гориво. Това са хомогенен и така наречения стратифайд начин на авръскване на гориво. Хомогенния се използва при високи натоварвания и високи обороти на двигателя. Тогава впръскванията започват от всмукателния такт, така че горивната смес да има достатъчно време да бъде доставена през горивната камера. Докато при стратифайд впръскването инжекторът добавя гориво в такт компресия, точно преди свещта да подаде искра в периода между края на впръскването и подаването на искра. Въздушният поток в горивната камера транспортира гориво въздушната смес близо до запалителната свещ, резултат от това е относително богатата гориво въздушна смес обръщаща запалителната свещ докато в останалата част от горивната камера гориво въздушната смес е относително бедна. Газът запълващ останалата част от горивната камера,често се състои от рециркулиращи отработени газове които понижават горивната тмпература и понижават емисиите.
Защо частичното впръскване на бензин е необходимо в режим на газ и наложително при някои състояниа на мотора (високо натоварване, високи обороти)?
При работа на газ е необходимо добавяне на известно количество бензин, за да предотврати износването на бензиновите инектори. Дори и софтуерно бензиновата консумация неможе да бъде забранена.
Хардуерът на газовият компютър се различава доста от стандартния газов инжекцион. Всеки тип бензинов инжектор на различните автомобили се нуждае от специална настройка от газовият компютър, за да може да емулира правилно бензиновите инжектори. Това е доста прецизно прекъсване на инжектора на електронно ниво.
Има и други специфики за този тип автомобили, като нпример това, че не е възможно да се използва сигнал от полюса на инжектора, а трябва да бъде взет от друго място (примерно от бобината на автомобила). За всеки автомобил има създадени от производителя на газови инжекциони за директно впръскване специалните инструкции за свързване на електрическата инсталация и те следва да се спазват при монтажа на системата.
Още една интересна подробност на автомобилите с директно впръскване е свързнана с напрежението циркулиращо в инжектрът. По време на работа то преминава условно през 4 различни фази. Така нареченият предварителен етап на заряд (обикновено отсъства), след което заема фаза на постоянна продължителност, напрежението се покачва рязко и следва задържане на напрежеието. Първото задържане на напрежението понякога липсва – както за 1.2Tsi, постоянна продължителност и второ задържане на
напрежението. Различните фази се характеризират с различни стойности на напрежение.
Горивното налягане е друга стойност, която е също е изключително важна за режимите на впръскване на гориво. В ржим на газ бензиновите инжектори са изключени, следователно няма приток на бензин в рейката и бензиновият компютър разчита непостоянни стойности на налягането. Газовият компютърна газов инжекцион Omegas Direct обаче може да емулира сигналът от сензора на налягането с цел да запази бензиновото налягане в очакваните стойности. За да се постигне тази емулация, сигналът от сензорът за налягане трябва да бъде свързан с газовият компютър. Друга фукция на компютъра Omegas Direct е и връзката по OBD с бензиновият компютър. Така налягането и други стойности в реално време се следят и адаптират оптимално сместа. Количеството на впръсканото гориво зависи както от времето за изпълнение на инжектора, така и от налягането.Въведено е ново инжекторно време според бензиновата рейка.
Много мотори с директно впръскване имат вариращ всмукателен колектор, което означава, че геометрията на всмукателните тръби има възможноста да се изменя докато мотора работи задействайки специална клапа, поствена вътре в колектора. Потока на въздуха се оптимизира спрямо състоянието на мотора, давайки повече сила и ускорение , така осигурява минимизиране на разхода на гориво. Турбото и компресорите са често срещани при директното впръскване с цел подобряване производителността.
Важно е да се отбележи, че минималният разход на бензин винаги присъства при работа на газ, разходът на бензин зависи от параметрите на мотора и следователно може да бъде различен, в зависимост от автомобилът.
Бензиновата инжекторна симулация е най-сложната част от операцията и трябва да бъде направена от техници на LANDIRENZO.
Специални инструкции са необходими, за окабеляването на различните мотори.
Позиционирането на газовите дюзи трябва да се направи в правилната позиция в зависимост от газовият поток.

Проверете дали двигателя  на Вашият автомобил е в  приложения СПИСЪК С ДВИГАТЕЛИ с директно впръскване. Номера на двигателя може да видите от глемия талон на автомобила на позиция P5. Ако не го откривате в списъка може да се свържете с нас за повече информация.

Попитай за оферта за твоя автомобил

Попитай за оферта за твоя автомобил

Изпрати запитване с точните параметри на твоя автомобил и ще получиш конкретна оферта
Изпрати запитване
Все още се колебаеш?

Все още се колебаеш?

Ако все още не си сигурен или ти трябва още информация, не се колебай да се свържеш с някой от нашите оторизирани сервизи!
Свържи се със сервиз