Газова уредба с ламбда контрол система на пропан-бутан с изпарител EC 04
11/01/2016
Emmegas е новата марка в семейството на LANDI GROUP
15/02/2016
Виж всички

Газов инжекцион за 3-4 цилиндъра на пропан-бутан – OMEGAS EVO

Газовият инжекцион от ново поколение LANDIRENZO OMEGAS EVO е подходящ за 3 и 4 цилиндрови автомобили, както за двигатели с атмосферно, така и за турбо двигатели до 200 kw.

evo дюзиТехнологията, използвана в инжекторната рейка на газовият инжекцион модел Omegas EVO комбинира качествата на виското технолигично ниво на новите инжекторни рейки и ниската цена на разходите за поддръжка.  Инжекторната рейка е с време на реакция отваряне/затваряне в порядъка на 2,45 до 1.9. Също така тя подлежи на смяна на отделни нейни елементи, което улеснява поддръжката на газовият инжекцион. Тя се справя със замърсяващите частици в некачествените горива и осигурява икономична и безпроблемна работа на Вашият автомобил на газ. Предлага се в шест размера, за да покрие мощността както на  двигатели с най-малка кубатура, така и на тези с висока мощност и турбо.

Riduttore-LI02_Smallli10turboГазовият инжекцион LANDIRENZO OMEGAS EVO се предлага във вариант с изпатител LI02 за автомобили до 150 коски сили и с модел на изпарител LI10, предназначен за автомобили с по – висока мощност и турбо. Модел LI02 е едностепенен изпарител с предпазен клапан и външен газов вентил с филтър. Изпарителят е многократно тестван и е в производство вече повече от 10 години. Другият изпарител LI10, е по-новият модел и е основният избор на производителите на автомобили, при фабричните газови инжекциони. Изпитан е чрез най-строгите тестове за издръжливост. Конструктивно също се различава. Той е с вграден газов вентил и филтър.

centralina LR Evo_SmallГазовият компютър LANDIRENZO OMEGAS EVO е с компактен и удобен за монтаж корпус, изработен от метал и термо пластмаса.  Основната концепция за този модел, както на всички продукти на LANDIRENZO е качествената изработка.  Софтуера позволява настройки и опции за различни типове двигатели включително за автомобили със старт и стоп система, специална функция обедняване при някои модели на Мазда, предварение на впръскването на гориво и други. Част от допълнителните функции, които има са за стартартиране работата на автомбила директно на газ при топъл двигател, аварийно палене на газ, подгряване и потготовка за плавно преминаване на газ, добавено впръскване на бензин и разделяне на горивата и др. Всички тези функции дават възможност за конфигурация, която гарантира стабилната и дългосрочна работа на двигателя на газ.

Други основни части на газовият инжекцион са :

ключ omegasКлючът, който се монтира на таблото на автомобила има няколко функции: индикира чрез светодиоди за количество газ в бутилката ; служи като бутон за избор на гориво – газ или бензин; има звукова сигнализация и активира функцията”аварийто” палене на газ; При стартиране на двигателя автомобила пали на бензин. Тогара свети орнацевият диод, който сигнализира, че колата е на бензин, а зелените премигват. При постигане на заложените параметри за температурата на водата и обороти, превключва на газ. Тогава оранжевият диод изгасва, а зелените индикират за количеството гориво. За количеството гориво индикира и червен диод, който показва, че е в резерва. При желание, чрез натиск на бутона може да смените горивото на което работи автомобила или чрез задържане при палене на колата, да запалите директно на газ. Това е т.нар. аварийно палене и е ограничено до няколко пъти, след което е необходимо да посетите сервиз, за да рестартира броя на паленията.Ключът има и зумер, който сигнализира, че газта е свършили и е необходимо да заредите. Той може да се включи и когато се активира самодиагностикана на газовият инжекцион. Тогава е необходимо да посетите сервиз.

Газовият инжекцион има външен сензор за измерване на температурата и налягането на газта. Данните, които изпраща към газовият компютър са изключително важни за правилната работа на двигателя на газ.

сензор за водаГазовият инжекцион може да има и външен температурен сензор. Чрез него се получават най-точни данни за температурта на водата. Тези данни се четат от газовият компютър и се използват при настройката за автоматичното и плавно преминаване от газ на бензин.

Филтрите са много важен елемент при поддръжката на газовият инжекцион. Филтърафилтър LANDIRENZO за течна фаза на пропан-бутан е поставен преди изпарителя и неговата функция е да улавя твърдите частици в газта. Другият филтър е поставен преди инжекторните дюзи и неговата функция е да пречиства газта в нейната газова фаза. Филтърът садържа елемент, който има капацитет на филтрация 10 ?m. Важно е да се следи и да се спазват сервизните интервали, за да работи автомобила безупречно на газ.

Нивоменивомер 67R-01ра 67R-01 (Евро сонда) включва комплекс от механични части, които монтирани върху газовата бутилка, изпълняват следните функции: презареждане с пропан-бутан, чрез клапан с автоматично затваряне при дости
гане 80% от общата вместимост на бутилката измерване нивото на пропан-бутан, чрез сензор; осигурява безопасността, чрез пет степенна защита. В зависимост от монтираната бутилка, нивомерите са с различни диаметри и ъгли на монтаж. Ако бутилката е цилиндрична е необходима предпазна кутия.

Газовите бутилки са изработени от специален материал, който се трябва да отговаря на определени спецификации. Също така всеки производител на бутилки е необходимо да премине тестове и одобрение за производство на всеки един модел бутилка. Това е т. нар хомологация. Газовите бутилки могат да бъадат цилиндрични или тороидални с различни диаметър и дължина. Цилиндричните са пподходящи за монтаж в багажният отсег на автомобила, стренично или зад седалките. Тороидалните са подходящи за монтаж на мястото на резервната гума на автомобила, независимо дали тя се намира в багажника или под купето.

Зарядно устройство на пропан-бутан може да се монтира на бронята или до зарядното на бензина. Във вторият вариант е необходим допълнителен накрайник,чрез който да се пълни газта.